Jesus loves queers!

to 27.6. klo 18.00 – to 27.6. klo 20.00

Temppeliaukion kirkko

Paneelikeskustelu sateenkaarevasta elämästä kirkossa

Oletko koskaan pohtinut millaista on elää sateenkaarevana kristittynä? Entäpä millaista on uskonnollisen yhteisön jättäminen arvoristiriitojen seurauksena? Miltä tuntuu kun oma identiteetti ja uskonnon tarjoama opetus, ehkä maailmakuvakin ovat keskenään ristiriidassa? Kaikki nämä ovat asioita, joista harvemmin kuulee puhuttavan kirkossa. Siksi olemme järjestäneet tapahtuman, jossa voi tuntea olevansa vertaisten joukossa ja toisaalta viihtymään hyvässä seurassa.

Tuomme yhteen erilaisia näkemyksiä kirkon oppiin, erilaisiin opillisiin painotuksiin ja siihen mitä se kaikki tarkoittaa yksilön kannalta. Mukana ihana Malmin seurakunnan Malmin enkelit-kuoro joka esittää keskustelun teemoihin linkittyviä sielua hoitavia kappaleita.

Paneelikeskusteluun osallistuvat diakoni Ani Iivanainen, Patrick Tiainen, Essi Mutanen sekä Elise Oittinen. Milla Heinonen ja Malkuksen puheenjohtaja Hanna Kuparinen moderoivat. Luvassa vertaistukea, uusia näkökulmia, musiikkia ja vastauksia kysymyksiin, jotka mietityttävät monia mutta mistä keskustellaan liian vähän.

Tilaisuus on maksuton.

Järjestämme tilaisuuden yhteistyössä Malmin seurakunnan kanssa.

• Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille